Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

Φωτογράφιση

  Ο ηλεκτρολόγος που ήρθε, προσκεκλημένος να ρίξει μια ματιά και να μας πει την άποψή του, μας είπε ότι θα πρέπει να το πιάσει και να το κάνει από την αρχή. Αλλά και να του δώσουμε το συμβολικό ποσό των 200 ευρώ. Συν ηλεκτρονική, αν χρειαστεί. Δε λέω, 200 ευρώ είναι καλή τιμή για κατασκευή καλωδίωσης από την αρχή, αλλά δεν τα έχω. Οπότε, δεν το βλέπω.


Το νέο όμως είναι ότι η Σοφία, το κορίτσι μου, δέχτηκε να φωτογραφηθεί με το μηχανάκι από τώρα.


(Όταν μια γυναίκα θέλει να φωτογραφηθεί με το μηχανάκι σου, το βρίσκει όμορφο. Όταν ένας άντρας κάνει το ίδιο, το βρίσκει γρήγορο ή σπάνιο).


Οπότε, μάλλον είμαι σε καλό δρόμο. ;)


Φιλιά, τα λέμε άλλη μέρα με Πραγματική δουλειά πάνω στο μηχανάκι.


  Καλό 2013 και πάντα όρθιοι!

6 σχόλια:

  1. Κύριε Αλέξανδρε, πολύ καλησπέρα σας.

    Αν δεν απατώμαι,
    διακρίνω στη πρώτη σας φωτογραφία μια κυλινδρο-κεφαλή απο Honda Rs250 καθώς και τα ενδιαφέρουσα οπίσθια ενος καθαρόαιμου στη δεύτερη photo;

    Με αγωνιστικους χαιρετισμούς.
    Νίκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Νικόλαε καλησπέρα σας,
    Δε διαφωνώ στην ανίχνευση ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ της φωτογραφίας, αλλά μήπως βρισκόμαστε λίιιιιγο εκτός θέματος που θα έλεγε και μια καθηγήτρια έκθεσης;
    (Το όνομά μου είναι Αλέξιος. Γιορτάζω 17 Μαρτίου. Ευχαριστώ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα διατηρήσω το άλλοθι της ωρας που έγραψα το μήνυμά μου και θα κατηγορήσω αυτά τα ηλεκτρονικά που με παιδεύουν εδώ και μια βδομάδα και τα δουλεύω μέχρι το πρωϊ... Με συγχωρείτε πολύ κύριε Αλέξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. By the way, και μια και μιλάμε για ηλεκτρονικά, μήπως έχετε καμία ιδέα για το αν υπάρχει τρόπος ελέγχου για την ηλεκτρονική του ρημαδίου μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αλέξη, δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι πέρα απο αυτά που θα μπορούσες να βρείς σε ενα μάνουαλ.
    Πες μου τι ακριβώς συμβαίνει μήπως έχω καμιά ιδέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή