Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Καλωδίωση 5, με σώας τας φρένας.

Η εβδομάδα που πέρασε είχε από όλα.

Ανακάλυψη, ξενύχτι, συνδυασμούς και ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
Ξεκινώντας, ανακάλυψα ότι βρίσκονται στο συρτάρι μου δύο φλας original από Harley,  τα οποία απλά είχαν σπασμένα κρυσταλλάκια. Ο Μάικ ο Λαζαράτος έδωσε τη λύση και πάλι, έναντι μόνο 2 ευρώ ανά κρύσταλλο. 


Τα φλας βιδώθηκαν σε μίσχους λεπτούς που δε θυμάμαι που βρέθηκαν και τοποθετήθηκαν στο φτερό, αφού αυτό τρυπήθηκε με συνοπτικές διαδικασίες.

Πάει αυτό.
Όλοι τώρα όρθιοι, να χειροκροτήσουμε την είσοδο του Βασίλη στο υπόγειο.
Ο Βασίλης επέδειξε την αυτοθυσία, γνώση και έλλειψη φόβου που χρειάζεται για να εμπλακεί κάποιος σε ένα τέτοιο εγχείρημα. 
Επιπλέον, μας έκανε όλους να νοιώσουμε σαν παιδάκια στην 1η Δημοτικού, χρησιμοποιώντας και αναγνωρίζοντας την πλεξούδα, σα να ήταν κάτι που ο καθένας θα έπρεπε να γνωρίζει με την ενηλικίωση, ένα είδος rite of passage των μηχανόβιων, με φισέτες και κολλητήρια.


Ενώ έκανε όλα αυτά, πρόλαβε να συνδέσει τον κεντρικό διακόπτη φτιάχνοντας φισέτες από την αρχή, να αναγνωρίσει το λάθος που είχα κάνει ενώνοντας ένα καλώδιο, που ενώ έπρεπε να συνδέεται στο alternator,  το είχα βάλει στο αρνητικό της μπαταρίας καίγοντας την κεντρική ασφάλεια, να τραβήξει καλώδια στο σωστό μήκος για διάφορες δουλειές και γενικά να βάλει τάξη στην αταξία.
Μόλις έγιναν όλα αυτά, ανοίγοντας τον κεντρικό διακόπτη και βραχυκυκλώνοντας το ρελέ της μίζας, έκανε τον κινητήρα να περιστραφεί για πρώτη φορά μετά από 5 χρόνια! 
Οπότε καταλάβαμε ότι ο κινητήρας δεν είναι κολλημένος και πολύ χαρήκαμε.


Όλα αυτά στο χρονικό διάστημα από 10 το βράδυ μέχρι τις 1 μετά τα μεσάνυχτα (τώρα πλέον καταλαβαίνεις ότι τέτοιου είδους δουλειές χρειάζονται και τέτοιου είδους αφοσίωση). 
Η επόμενη συνάντησή μας που θα έρθει πολύ σύντομα, θεωρώ ότι θα δώσει αποτελέσματα πέρα από κάθε φαντασία.

Δύο μέρες μετά, δόθηκε η λύση στο πρόβλημα που λέγεται "τρόμπα φρένου Harley με δαγκάνες και διακλάδωση Japan". Αυτό μεταφράζεται ως εξής.
Η τρόμπα φρένου έχει 12 χιλιοστά banjo bolt και η διακλάδωση στην οποία θα συνδεθεί το σωληνάκι έχει 10 χιλιοστά banjo bolt. 
Τα σωληνάκια και τα άκρα τους στην Ελληνική αγορά έχουν ευθυγραμμιστεί απόλυτα με την Ευρωπαϊκή και Ιαπωνική πρακτική των 10 mm  και δεν υπάρχει άκρο 12 mm ούτε για πλάκα. 


Η εξαίρεση μετά από πολύ ψάξιμο βρέθηκε στο Biker's House στη Λιοσίων.
Goodridge άκρα συνδυάστηκαν με σωληνάκι υψηλής, με μαύρο εξωτερικό κάλυμμα για να ταιριάζει με τα σωληνάκια που πηγαίνουν από τη διακλάδωση μέχρι τις δαγκάνες και είναι τα νορμάλ.
Κερασάκι στην τούρτα η λογικότατη τιμή, χωρίς να με γνωρίζουν. Ευχαριστώ πολύ παιδιά.
Αν απορείς για το μεγάλο μήκος που έχει το σωληνάκι, είναι λόγω της ανασφάλειας μου ότι αύριο μεθαύριο μπορεί να βάλω μεγαλύτερα risers ή φαρδύτερο τιμόνι. Καλό είναι να έχω λίγο παραπάνω μήκος για κάτι τέτοιο.


Στην πάνω πλευρά, θα παρατηρήσεις το συνδυασμό banjo bolt με πρεσοστατικό διακόπτη φρένου, μαζί με το άκρο της Goodridge και ολίγη από σωληνάκι. Παρακολουθείς επίσης ότι το ατσάλινο περίβλημα στο σωληνάκι αφήνεται να φαίνεται κάτω από το μαύρο πλαστικό, όπως η σάρκα κάτω από το εσώρουχο...


Και εδώ το κάτω άκρο που συνδέεται με τη διακλάδωση και στέλνει δύο σωληνάκια σε αντίστοιχες δαγκάνες.

Όπως καταλαβαίνεις, παρόλο που δεν είμαστε και κάθε μέρα από πάνω, η ομάδα κρατάει ακόμα και μάλιστα αποδίδει και έργο. 
Επίσης, με την προσθήκη του Βασίλη και τη μόνιμα αποτελεσματική παρουσία του Θεοδόση, έχω αρχίσει να νοιώθω ότι κάποιοι μου κάνουν δώρο ένα μηχανάκι ενώ εγώ απλά παρακολουθώ την εξέλιξή του. 
Η παρουσία μου έχει αρχίσει να γίνεται διακοσμητική στον κατασκευαστικό τομέα και έχω γίνει απλά ο τύπος που αγοράζει πράματα για να διεκπεραιωθούν οι δουλειές.
Να 'στε καλά ρε μάγκες, ευχαριστώ για όλα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου