8-15 Μαρτίου:
Περιμένοντας το πίσω φτερό, που θα αργήσει κανά δύο εβδομάδες, έχουμε χρόνο να αρπάξουμε την αγαπημένη ηλεκτροκόλληση για να κάψουμε κανένα ακόμα ηλεκτρόδιο.
Σειρά έχουν οι βάσεις των εμπρός μαρσπιέ. Επιλέγεται η θέση "μπροστά, τελείως μπροστά".
Υπάρχει η φιλοσοφία ότι τα τοποθετημένα στη μέση μαρσπιέ, δηλαδή λίγο πιο μπροστά από τη σέλλα, βοηθούν τον έλεγχο περισσότερο και είναι πιο ξεκούραστα.
Δε διαφωνώ, αλλά όπως θα έχεις προσέξει δε μιλάμε για μοτοσυκλέτα που φτιάχνεται για να είναι πρακτική. Είναι extreme και το δείχνει.
Με δεδομένο επίσης ότι τα εμπρός μαρσπιέ βοηθάνε τη μέση μου για κάποιο απροσδιόριστο λόγο...τελείωσε η κουβέντα δημοκρατικά!
Τα μαρσπιέ, μαζί με το λεβιέ του φρένου είναι άλλη μια ευγενική χορηγία του Φίλιππου.
Ο Φίλιππος έχει ένα Harley FXR και έχει χρησιμοποιήσει τα χέρια μου αλλά και κάποια περίσσια ανταλλακτικά μου σε κάποιες μικροδουλίτσες. Εγώ τώρα χρησιμοποιώ τις δημόσιες σχέσεις του και παίρνω από δικά του περίσσια ανταλλακτικά ή φίλων του κάποια κομάτια σε μηδενική ή μικρή τιμή (αντίστοιχα).
Όπως το διαβάζεις, θα νομίζεις ότι πρόκειται για ανταποδοτική σχέση. Δεν είναι. Είμαστε φιλαράκια και στα πλαίσια αυτά, δίνουμε ότι μπορούμε, χωρίς να ζητάμε ανταπόδωση. Απλά ενημερώνουμε ο ένας τον άλλο για τις ανάγκες μας και -αν είναι δυνατό- καλύπτει ο ένας τα κενά του άλλου, χωρίς υποχρέωση ή γκρίνια. Όπως θα έπρεπε.
Το τιμόνι άλλαξε. Προτιμήθηκε ένα με στυλ ελαφράς πεταλούδας, ώστε να μην είναι πολύ κοντά το τιμόνι στα γόνατα. Βλέπεις τα μαρσπιέ έφεραν τα πόδια λίγο πιο ψηλά από όσο περίμενα.
Αν δω ότι δεν μπορώ να ζήσω χωρίς το drag bar, θα κοιτάξω να το τοποθετήσω πιο ψηλά με ψηλότερα risers.
Ανάμεσα στις τελευταίες και φαρμακερές προσθήκες, το μόνο εξάρτημα μέχρι τώρα που δε χρειάζεται άλλο φινίρισμα.
Τρόμπα φρένου ολοκληρωτικά χρωμιωμένη μαζί με τη μανέτα της, αλλά και διακόπτες (ακόμα μαύροι, αυτοί χρειάζονται φινίρισμα).
Στην τρόμπα προστίθεται βίδα συγκράτησης του μαρκουτσιού με ενσωματωμένη βαλβίδα πίεσης της Goodridge, ώστε να ενεργοποιείται το πίσω φως του στοπ χωρίς μηχανική εμπλοκή. Το γεγονός ότι κάποιο τμήμα της βαλβίδας είναι κόκκινο, μου επιβάλει σχεδόν να προσθέσω το χρώμα αυτό στα- μηδενικά μέχρι τώρα- σχέδια βαφής.
Θα περάσουν κάποιες μέρες (ελπίζω λίγες) χωρίς πολλή ευκαιρία για δουλειά. Το συνεργείο έχει αποκτήσει πολύ δουλειά για λίγο, για λόγους άσχετους με τη συνήθη αγορά μοτοσυκλέτας (μη με πιέζεις, δεν μπορώ να σου πω περισσότερα..), οπότε δε θα υπάρχει σχεδόν καθόλου χρόνος για χαλαρωτική δουλειά στο μηχανάκι μου.
Όσο κρατάει αυτό, προλαβαίνω να συγκεντρώσω τις σκέψεις και τις ανάγκες μου και να ξεκινήσω το ψάξιμο για ανταλλακτικά που μου χρειάζονται.
Θα επιστρέψω δριμύτερος, όταν θα το επιτρέψει κάποια πραγματικά νέα δουλειά, για να μη σου τρώω το χρόνο τσάμπα.
Εις το επανειδείν!
(Λίγες μέρες είναι, θα περάσουν, κλαψ, λυγμ, λίγες μέρες είναι θα περ.....)
Περιμένοντας το πίσω φτερό, που θα αργήσει κανά δύο εβδομάδες, έχουμε χρόνο να αρπάξουμε την αγαπημένη ηλεκτροκόλληση για να κάψουμε κανένα ακόμα ηλεκτρόδιο.
Σειρά έχουν οι βάσεις των εμπρός μαρσπιέ. Επιλέγεται η θέση "μπροστά, τελείως μπροστά".
Υπάρχει η φιλοσοφία ότι τα τοποθετημένα στη μέση μαρσπιέ, δηλαδή λίγο πιο μπροστά από τη σέλλα, βοηθούν τον έλεγχο περισσότερο και είναι πιο ξεκούραστα.
Δε διαφωνώ, αλλά όπως θα έχεις προσέξει δε μιλάμε για μοτοσυκλέτα που φτιάχνεται για να είναι πρακτική. Είναι extreme και το δείχνει.
Με δεδομένο επίσης ότι τα εμπρός μαρσπιέ βοηθάνε τη μέση μου για κάποιο απροσδιόριστο λόγο...τελείωσε η κουβέντα δημοκρατικά!
Τα μαρσπιέ, μαζί με το λεβιέ του φρένου είναι άλλη μια ευγενική χορηγία του Φίλιππου.
Ο Φίλιππος έχει ένα Harley FXR και έχει χρησιμοποιήσει τα χέρια μου αλλά και κάποια περίσσια ανταλλακτικά μου σε κάποιες μικροδουλίτσες. Εγώ τώρα χρησιμοποιώ τις δημόσιες σχέσεις του και παίρνω από δικά του περίσσια ανταλλακτικά ή φίλων του κάποια κομάτια σε μηδενική ή μικρή τιμή (αντίστοιχα).
Όπως το διαβάζεις, θα νομίζεις ότι πρόκειται για ανταποδοτική σχέση. Δεν είναι. Είμαστε φιλαράκια και στα πλαίσια αυτά, δίνουμε ότι μπορούμε, χωρίς να ζητάμε ανταπόδωση. Απλά ενημερώνουμε ο ένας τον άλλο για τις ανάγκες μας και -αν είναι δυνατό- καλύπτει ο ένας τα κενά του άλλου, χωρίς υποχρέωση ή γκρίνια. Όπως θα έπρεπε.
Το τιμόνι άλλαξε. Προτιμήθηκε ένα με στυλ ελαφράς πεταλούδας, ώστε να μην είναι πολύ κοντά το τιμόνι στα γόνατα. Βλέπεις τα μαρσπιέ έφεραν τα πόδια λίγο πιο ψηλά από όσο περίμενα.
Αν δω ότι δεν μπορώ να ζήσω χωρίς το drag bar, θα κοιτάξω να το τοποθετήσω πιο ψηλά με ψηλότερα risers.
Ανάμεσα στις τελευταίες και φαρμακερές προσθήκες, το μόνο εξάρτημα μέχρι τώρα που δε χρειάζεται άλλο φινίρισμα.
Τρόμπα φρένου ολοκληρωτικά χρωμιωμένη μαζί με τη μανέτα της, αλλά και διακόπτες (ακόμα μαύροι, αυτοί χρειάζονται φινίρισμα).
Στην τρόμπα προστίθεται βίδα συγκράτησης του μαρκουτσιού με ενσωματωμένη βαλβίδα πίεσης της Goodridge, ώστε να ενεργοποιείται το πίσω φως του στοπ χωρίς μηχανική εμπλοκή. Το γεγονός ότι κάποιο τμήμα της βαλβίδας είναι κόκκινο, μου επιβάλει σχεδόν να προσθέσω το χρώμα αυτό στα- μηδενικά μέχρι τώρα- σχέδια βαφής.
Θα περάσουν κάποιες μέρες (ελπίζω λίγες) χωρίς πολλή ευκαιρία για δουλειά. Το συνεργείο έχει αποκτήσει πολύ δουλειά για λίγο, για λόγους άσχετους με τη συνήθη αγορά μοτοσυκλέτας (μη με πιέζεις, δεν μπορώ να σου πω περισσότερα..), οπότε δε θα υπάρχει σχεδόν καθόλου χρόνος για χαλαρωτική δουλειά στο μηχανάκι μου.
Όσο κρατάει αυτό, προλαβαίνω να συγκεντρώσω τις σκέψεις και τις ανάγκες μου και να ξεκινήσω το ψάξιμο για ανταλλακτικά που μου χρειάζονται.
Θα επιστρέψω δριμύτερος, όταν θα το επιτρέψει κάποια πραγματικά νέα δουλειά, για να μη σου τρώω το χρόνο τσάμπα.
Εις το επανειδείν!
(Λίγες μέρες είναι, θα περάσουν, κλαψ, λυγμ, λίγες μέρες είναι θα περ.....)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου