Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Πλαίσιο-σκελετός, όπως θες το λες!


2010: 
Άνεργος ακόμα, αλλά εντοπίζω το σωστό Άγγλο που φτιάχνει σκελετό hardtail για τον κινητήρα ΜΟΥ έτσι όπως τον έχω ονειρευτεί. Τον εντόπισα καλοκαίρι, μέχρι να γίνουν οι συνεννοήσεις για το πώς τον θέλω αλλά και να ξεπεράσω τους δισταγμούς μου (δεν έχεις μία, ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΣΑΙ), έρχεται χειμώνας. Τον παραγγέλνω και πληρώνω με την ταλαίπωρη πιστωτική μου. Φτάνει στην Ελλάδα στην εταιρία όπου μόλις έπιασα δουλειά στις 30 Δεκεμβρίου! Happy New Year I guess!
(Ξέρεις, εκείνη τη στιγμή συνειδητοποιείς ότι δεν υπάρχει γυρισμός, τώρα αυτό το μηχανάκι ΠΡΕΠΕΙ να δημιουργηθεί. Ανάμικτα συναισθήματα και ανέβασμα σφυγμών).

Με συνοπτικές διαδικασίες μεταφέρεται στο συνεργείο όπου έχω φροντίσει να προετοιμάσω την κατάσταση όσο προλάβαινα (η αλήθεια είναι ότι απλά δεν αντιστάθηκαν όσο έπρεπε!) και με τη βοήθεια του γενικά γιορτινού κλίματος γλιτώνω την έξωση και ο σκελετός λαμβάνει θέση στο υπόγειο δίπλα στον κινητήρα. Τώρα πρέπει να ακολουθηθούν τα εξής βήματα, σύμφωνα με τον κατασκευαστή του: Να τοποθετηθεί πίσω τροχός, ώστε να ευθυγραμμιστούν τα γρανάζια για να υπάρχει κάποιο μέτρο για τις βάσεις του κινητήρα που... βέβαια, πρέπει να τοποθετηθούν και συγκοληθούν από μας!  Βαθειά ανάσα και από τους δυο μας (Ο τρίτος διακριτικά δε συμμετέχει στο project, αλλά από την άλλη πλευρά δε διαδηλώνει και την αντίθεσή του. Μια χαρά!)...
Μια διευκρίνηση πριν συνεχίσω: Το γεγονός ότι δύο άνθρωποι που δουλεύουν σε τελείως διαφορετικό αντικείμενο επισκευής (εξουσιοδοτημένο συνεργείο Ιταλικής εταιρίας), μου επιτρέπουν να "μολύνω" το χώρο με κάτι διαφορετικό και άσχετο με τα ενδιαφέροντά τους αλλά και να ασχοληθούν με εξαιρετικά ενεργό τρόπο στην κατασκευή, εμένα προσωπικά με γεμίζει ευγνωμοσύνη, όσα χρόνια φίλοι κι αν είμαστε. Ευχαριστώ πολύ παιδιά, το λέω εδώ και δε θα το ξαναπώ, αλλά θα εννοείται από δω και πέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου