Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Αρχή παραμυθιού, καλησπέρα σας!

2008:
Έχοντας κάποια ελάχιστα χρήματα σε μια άκρη, έχω αποφασίσει ότι θέλω να κατασκευάσω ένα chopper με τετρακύλινδρο κινητήρα, κατά προτίμηση αεροελαιόψυκτο Suzuki (όπως είπαμε και προηγουμένως). Εντοπίζω κινητήρα στη Ν. Ιωνία από τύπο που έχει αγοράσει κάποια GSX της αστυνομίας από τον ΟΔΔΥ με ακριβώς αυτόν τον κινητήρα. Τον αγοράζω μαζί με καρμπυρατέρ, τα ηλεκτρικά του (πολλαπλασιαστές – ηλεκτρονική –   καλωδίωση) και το ψυγείο λαδιού. Ο κινητήρας μεταφέρεται στους αδελφούς Αντρέα και Τάκη Παργινό και παραμένει εκεί για 2 χρόνια χωρίς να έχω ιδέα πως θα συνεχίσω. Κάνω κάποιες επαφές με Αμερική για να βρω σκελετό για αυτόν τον κινητήρα. Με κάποια Καναδική εταιρία τρώω αρκετό χρόνο, τελικά όμως δεν καταλήγουμε κάπου (εκείνο τον καιρό μετακόμιζαν στην Αμερική οπότε είχαν άλλες προτεραιότητες). Βρίσκω έναν Ολλανδό που έκανε τέτοιες κατασκευές παλιά, συμφωνεί να φτιάξει έναν τέτοιο σκελετό, αλλά αποδεικνύεται πανάκριβος, όπως και κάνα δυο Έλληνες. Οι Άγγλοι λες και έχουν γυρίσει διακόπτη, κανένας πλέον δεν ασχολείται με τέτοιους κινητήρες για χρήση chopper.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου