Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Κυλάμε σε δυο ρόδες πιά!


4 Μαρτίου 2011:
Σειρά έχει το μπροστινό σύστημα (με καινούρια ρουλεμάν φυσικά!) αλλά και το κουτί των ηλεκτρικών, μια πανέμορφη κατασκευή που ήρθε μαζί με το σκελετό, σα δώρο του κατασκευαστή. Πανέμορφο και ταιριάζει απόλυτα με τις γραμμές του σκελετού. 
Το μπροστινό σύστημα τοποθετήθηκε στην αρχή ακριβώς όπως βγήκε από το GSXR, ακόμα και μαζί με τα κλιπόνς! 


Ο λόγος, δε θέλαμε να ξηλώσουμε σωληνάκια φρένων κλπ πριν πάρουμε στα χέρια μας τα καινούρια που σαφώς χρειάζεται μέτρημα πριν τα παραγγείλουμε. Έτσι γλυτώνουμε προς το παρόν το χάλι που θα δημιουργούσε το υγρό φρένων που θα χυνόταν αναπόφευκτα. Επιπλέον κέρδος ότι τα τιμόνια διευκολύνουν το σήκωμα του μπροστινού συστήματος και την περιστροφή κάθε καλαμιού προσφέροντας επιπλέον μοχλό.

8 Μαρτίου:
Η σημερινή δουλειά στην αργκό των κατασκευαστών chopper ονομάζεται shaving (ξύρισμα), δηλαδή αφαίρεση προεξοχών (όπως βάση διακόπτη) για πιο "καθαρή" όψη. Παρόλο που δεν της φαίνεται, η δουλειά αυτή απαιτεί προσοχή, λεπτούς χειρισμούς, εμπειρία και επίσης να μη συγχωρείς το "περίπου" αποτέλεσμα στον εαυτό σου. Αν δε φαίνεται σωστό, δεν είναι, πάει και τελείωσε. Συνέχισε το λιμάρισμα (ή τροχό, ή dremel ή... ότι καταλαβαίνεις)!
Εδώ φαίνεται η πλάκα μετά την ξούρα, αλλά και σημαδεμένες και έτοιμες για ξετρύπημα οι βίδες για τα riser (βάσεις τιμονιού).

Ταυτόχρονα, ήταν ευκαιρία να καθαριστούν και τα καρμπυρατέρ μια και βγήκαν κατά την τοποθέτηση του κινητήρα στο πλαίσιο, θυμάσαι?
Το περιεχόμενο των μπωλ των φλοτέρ ήταν περίπου στο χρώμα του βαλτοπράσινου, τα μισά ζιγκλέρ χρειαζόντουσαν ξεβούλωμα, αλλά τα φλοτέρ είναι σε καλή κατάσταση και είμαστε αισιόδοξοι ότι τα καρμπυρατέρ θα δουλέψουν μετά από 3 ώρες δουλειά.
Το περιεχόμενο των φωτογραφιών ήταν ακατάλληλο για ανηλίκους και αφαιρέθηκε.

9 Μαρτίου: 
Σήμερα βαριόμασταν αρκετά. Οι πλάκες ξετρυπήθηκαν για να υποδεχθούν τα risers (από Harley) μαζί με ένα dragbar, δηλαδή "ίσιο" ως προς το ύψος τιμόνι. Το συγκεκριμένο έχει και ένα μικρό pullback, δηλαδή τα άκρα του τιμονιού κάνουν μια γωνία προς τον αναβάτη, ώστε να μη χρειάζεται να σκύψεις πολύ για να πιάσεις το τιμόνι. 
Προσοχή εδώ: Τα τιμόνια που χρησιμοποιεί η Αμερικάνικη φίρμα έχουν πάχος σωλήνα 25,4 mm δηλαδή 1 ίντσα. Τα υπόλοιπα μηχανάκια της υφηλίου δέχονται ως γνωστόν τιμόνια 22mm ή αλλιώς 7/8 της ίντσας. 
Αυτό σημαίνει ότι βάσεις μανέτας, γκαζιέρες και διακόπτες πρέπει να είναι και πάλι από Harley. 
Να είναι καλά ο Φίλιππος που έφερε παλιά τεμάχια από το δικό του.  Η υπόλοιπη ώρα αναλώθηκε σε χαζές συζητήσεις για μηχανάκια...

Αν προσέξεις, στη φωτογραφία αυτή φαίνεται καλύτερα το μπροστινό φτερό. Δε μου αρέσει καθόλου ο τρόπος που ακολουθά τον τροχό και θέλει μετατροπή στις βάσεις του για να κάτσει πιο κοντά στον τροχό και πιο σωστά. Περισσότερα γι αυτό το θέμα, αργότερα . 
Α, και τη σέλλα μην την κοιτάς, δεν έχει τοποθετηθεί, απλά λυπόμουνα να την αφήσω μέσα στη σκόνη και την έβαλα πάνω στο μηχανάκι. Θα μπει σωστά όταν θα έρθει το πίσω φτερό που έχω παραγγείλει στο Μάικ το Λαζαράτο (First American Motorcycle Shop).
Η σειρά τοποθέτησης έχει ως εξής: Πίσω φτερό, σέλλα, ντεπόζιτο. Έτσι εξασφαλίζεις ότι η σέλλα πατάει στο σωστό σημείο και ορίζει το χώρο μέσα στον οποίο διαλέγεις τη θέση του ντεπόζιτου.
Ωχ, τώρα που είπα δυο φορές ντεπόζιτο πρέπει να βρω κι ένα τέτοιο, ε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου