Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Δωρητής οργάνων!



Φεβρουάριος 2011: 
Αφού δοκίμασα 4-5 διαφορετικούς τροχούς που υπήρχαν δεξιά-αριστερά στο συνεργείο, καταλήγω ότι θα ήταν πολύ πιο εύκολο να χρησιμοποιήσω εξαρτήματα από το μηχανάκι για το οποίο σχεδιάστηκε ο σκελετός. Δηλαδή GSXR!
Ψάξιμο στο car.gr για τροχό πίσω και αν γίνεται και μπροστινό σύστημα. Πανάκριβοι όλοι, λες και πουλάνε Dymag και Öhlins. Πέφτω πάνω σε GSXR του '90 με ανατιναγμένο κινητήρα και σε κακή γενική κατάσταση με USD όμως πιρούνι και 4,5 ίντσες τροχό πίσω. Αυτό σημαίνει ότι οριακά μπορεί να μπει και 180 λάστιχο πίσω. 
Άνοιγμα παρένθεσης εδώ: ιδανικό για τη ζάντα αυτή θα ήταν το 170, αλλά chopper φτιάχνω. Δε θα χρειαστώ και την ιδανική συμπεριφορά και ιδανικό ζέσταμα ελαστικού και λοιπές λεπτομέρειες με τις οποίες τρομάζουν οι κάτοχοι supersport! Άλλωστε, λόγω του σκελετού που δεν έχει ανάρτηση πίσω (rigid), προβλέπονται πιέσεις της τάξης των 15psi για χρήση πόλης και ίσως 25 για εθνική οδό-μεγάλες ταχύτητες. Για όσους τρομάζουν με τα νούμερα, φανταστείτε ότι για χρήση dragster "παίζουν" και μονοψήφια νούμερα! Και για μικρό χρονικό διάστημα μεγάλης φόρτισης, δε συμβαίνει τίποτα καταστροφικό. Πόσο μάλλον για χρήση μπαρότσαρκας και ήρεμης βόλτας. Κλείσιμο παρένθεσης.
Η τιμή των παραπάνω λοιπόν είναι επίσης πολύ καλή, οπότε "κλείσαμε". Γίνονται οι συνεννοήσεις και μου αποστέλλεται στις 20 Φεβρουαρίου από Φιλιππιάδα όπου βρισκόταν, με τη βοήθεια του Γιώργου του Δόση (ευχαριστώ πολύ φίλε).
Λύνεται στα εξ ων συνετέθη και χωρίζεται στη στοίβα "χρήσιμα" και στη στοίβα "άχρηστα" (μάλλον).

                                                           Στοίβα ''άχρηστα''
(κοντέρ, προβολείς, ντεπόζιτο, σκελετός με ψαλίδι και αμορτισέρ, σέλες, κοστούμια) (πωλούνται! όλα μαζί 300 ευρώ ή συζητάμε για μεμονωμένα κομμάτια)


Στοίβα "χρήσιμα"
(Εμπρός σύστημα, εμπρός- πίσω τροχός με τους άξονές τους, μαρσπιέ - ποδωστήρια, βάση μπαταρίας, φρένα κομπλέ, αποστάτες, λαμάκια, χιλιάδες βίδες, παξιμάδια, ροδέλες)
 

 25 Φεβρουαρίου τοποθετείται δοκιμαστικά ο πίσω τροχός, κεντράρεται στο σκελετό και μετριούνται οι αποστάσεις με τη χρήση πληθώρας παξιμαδιών, ροδελών κλπ που παίζουν το ρόλο αποστάτη. Αφαιρούνται, μετριέται το συνολικό τους πάχος και κατασκευάζεται ένας αποστάτης από κάθε πλευρά. Αυτό που επιπλέον χρειάστηκε ήταν πέρασμα επιπλέον σπειρώματος στον πίσω άξονα. Το ψαλίδι του GSXR έχει τετραγωνική διατομή, οπότε για το ίδιο (εσωτερικό) πλάτος χρειάζεται μεγαλύτερο άξονα σε σχέση με το σωληνωτό δικό μου. Συνέχιση λοιπόν του σπειρώματος και πιο "μέσα" στον άξονα, ώστε το παξιμάδι να μπορεί να σφίξει σωστά.
Και από κάπου εδώ αρχίζουν να τρέχουν τα σάλια μου με τις χιλιάδες προοπτικές που βλέπω να ανοίγονται μπροστά μου. Η εικόνα αυτή είναι περίπου ότι και ένας λευκός τοίχος για ένα ζωγράφο graffiti...

2 σχόλια:

  1. Σόρι για τη γκρίνια, το USD φορέθηκε στο GSXR το '90.
    Ο Δόσης έχει το συνεργείο του στα 50μ!!!
    (σύμπτωση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διορθώθηκε! Πάντως, προς υπεράσπισή μου να πω ότι το μηχανάκι φορούσε ζάντα 4,5 ιντσών, που τη βρίσκεις σε μοντέλα 88-89 (Η έκδοση του 90 φοράει 5,5 ίντσες). Αυτός είναι ο λόγος που το χαρακτήρισα μοντέλο 89. Βέβαια, το μηχανάκι ήταν περισσότερο μίγμα ανταλλακτικών, οπότε δεν μπορείς να το χαρακτηρίσεις συγκεκριμένα. Επειδή όμως, δείχνεις να σκέφτεσαι όταν διαβάζεις, προς τιμή σου "βαφτίζεται" μοντέλο του 90 στο κείμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή